Герб школи

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Друзі сайту

  • Освіта.UA
  • Wikipedia
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0




    Середа, 14.11.2018, 20:25
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Сайт вчителя історії Світлани Василівни Костирко
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Поради до ДПА


    2017- 2018 н.р.

    Для учнів 9Б класу, під час підготовки до ДПА з історії України пропонується довідник, зайдіть на http://dpa.alldz.net/publ/dpa_9_klas/dpa_istorija_ukrajini/zbirnik_zavdan_istorija_ukrajini_9_klas_guk_o_i_dpa_2018/33-1-0-469

     

    2015- 2016 н.р.

     ДПА з історії в школі наприкінці цього навчального року відмінено! ДПА з історії поєднано із ЗНО! Уважно прочитайте даний документ!!!

    2014- 2015 н.р.

    Шановні випускники 11 - х класів!

    Щиро вітаю всіх вас  з успішним завершенням складання ДПА з історії!  Бажаю творчих успіхів під час участі в  ЗНО!

    ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА для учнів 11- х класів до ДПА  з історії України 2014 -2015  навчальні роки

     

             Атестація з історії України  проводиться упродовж 90 хвилин.ДПА з історії України у 2014-2015р. складається з  15 варіантів, охоплює XX  - XXI століття.

    Кожен варіант складається з 11 завдань різної форми. Сторінки варіанту використовуються як чернетка. Робота виконується на окремих  аркушах паперу зі штампом школи.

    У завданнях 1–3 запропоновано чотири варіанти відповідей, серед яких треба вибрати ОДНУ ПРАВИЛЬНУ.Завдання 4–6  пропонують п’ять тверджень, серед яких правильними є ДВА. Можливі комбінації тверджень, позначених цифрами, – це варіанти відповідей. Правильною є лише ОДНА комбінація. Завдання 7 передбачає визначення й запис дати або хронологічних меж подій чи явищ, про які йдеться в уривках з документів. Щоб дати відповідь на запитання, слід знайти в тексті слова та словосполучення, що допоможуть локалізувати події, явища чи процеси в часі та просторі й, відповідно, з’ясувати зазначену в умові завдання проблему.Завдання 8 пропонує з’ясувати, про яке явище, подію чи якого діяча йдеться у фрагменті з писемного джерела. Уважно обміркувавши відпо­відь, запишіть її в рядку поряд із завданням.У завданні 9 слід визначити причини або наслідки запропонованих по­дій, явищ, процесів. Ретельно обміркуйте відповідь та стисло запишіть її у вигляді ДВОХ тверджень. Зверніть увагу, що твердження не мають по­вторювати ту саму думку. Особливої уваги потребує завдання 10. Виконуючи його, ви маєте на­году продемонструвати, як добре вмієте працювати з історичними джере­лами. Це відкрите завдання, яке передбачає складання розгорнутої пись­мової відповіді. Попрацюйте над цим завданням на відведеній сторінці після тексту джерела. Оскільки це чернетка, ви можете виправляти на­писане, удосконалюючи текст відповіді. Проте пам’ятайте про час: на складання розгорнутої відповіді відведіть 15–20 хвилин.  Виконуючи завдання 10:

    1) визначте, ким був автор документа, узагальніть, про що йдеться в документі, з’ясуйте, коли відбулися описані події; усе це стисло запишіть у першій частині вашої відповіді;

    2) визначте, як автор розповіді ставиться до описуваних подій або іс­торичних діячів; поміркуйте, навіщо він свідчить про події, які ідеї хотів донести до нащадків; з’ясуйте (сформулюйте) значення подій та явищ, про які йдеться в джерелі;

    3) поміркуйте, у чому цінність джерела, стисло викладіть своє ставлен­ня до описаних подій або діячів – такими міркуваннями завершіть свій текст.

        Завдання 11 з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору) До кожного завдання пропонується сім варіантів відповідей, серед яких лише три правильні.

    За кожне правильно виконане завдання учень отримуєЗавдання №1 -  0,5 бали    Завдання №2 -   1 бал     Завдання № 3 -  0,5 бали     Завдання № 4 - 9  -  по 1 балу

    Завдання з вибором однієї відповіді вважаємо виконаним правильно, якщо учень указав букву ЛИШЕ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ. В усіх ін­ших випадках (вибрано іншу відповідь; вибрано дві відповіді; відповідь відсутня) завдання ВВАЖАЄМО НЕВИКОНАНИМ.

    Завдання з короткою відповіддю виконане, якщо учень правильно встановив час запропонованої події або явища (завдання 7) та правильно вказав особу історичного діяча, подію, явище, назву документа або орга­нізації, про які йдеться в джерелі (завдання 8).

       Завдання 9 вважаємо виконаним, якщо учень правильно визначив 2 причини (або наслідки) запропонованих подій, явищ, процесів.

      Виконання 10 завдання оцінюємо максимально 3 балами. Оцінюючи це завдання, слід зважати на такі критерії:

    1 бал зараховуємо за відповідь на 3–4 речення, у якій визначено, ким був автор документа (письменник, військовий, сучасний історик, пересічний очевидець або сучасник подій). Також вказано, про яку подію (явище) йдеть­ся в документі, встановлено, коли відбулися описані в документі події;

    у 2 бали оцінюємо відповідь, у якій, окрім зазначеного вище, визначе­но, як автор розповіді ставиться до описуваних подій або історичних дія­чів; навіщо автор документа свідчить про події, тобто які ідеї він хотів донести до нащадків; з’ясовано значення подій та явищ, про які йдеться в джерелі;

    3 бали зараховуємо за розгорнуту відповідь тоді, коли в написаному учнями тексті не лише правильно паспортизовано джерело та схаракте­ризовано подію та явище, про які йдеться, а й визначено, у чому цінність джерела, викладено ставлення до описаних подій або діячів. Окрім того, беремо до уваги логічність і послідовність викладу, загальний рівень мов­ного оформлення (прийнятний/неприйнятний). При цьому вказані еле­менти змісту не є планом відповіді, тож у роботі учнів вони можуть бути висвітлені в довільній послідовності.

      Завдання №11-  з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів (з короткою відповіддю множинного вибору). оцінюється в 1 тестовий  бал, якщо всі відповіді обрано правильно, порядок написання цифр значення не має. Якщо допущено хоч одну помилку,  чи  не вказано жодної правильної відповіді (цифри), завдання вважається  не виконаним.     Бажаю вам натхнення, сили волі, здоров'я, перемог та високих балів!

     

     


    Copyright MyCorp © 2018