Герб школи

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Друзі сайту

  • Освіта.UA
  • Wikipedia
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0




    Середа, 14.11.2018, 21:03
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Сайт вчителя історії Світлани Василівни Костирко
    Головна | Реєстрація | Вхід
    МАН


     

    2017- 2018 н.р.

    Вітаємо Сергієнко Юлію, ученицю 9А класу з перемогою (1 місце)у районному конкурсі - огляді науково-дослідницьких робіт МАН.

    Тема роботи: "Межигір'я - унікальна пам'ятка історії та культури"! Натхнення в творчості та нових відкриттів!!!

    2015- 2016 н.р. Шановні члени наукового товариства школи! Бажаю в новому навчальному році нових відкриттів та знахідок, перемог на різних етапах конкурсів МАН!

    Пропоную ознайомитися, згідно обраних тем досліджень, з такими джерелами: Інститут історії України: 

    1.   http://www.history.org.ua/?libid=8767;  

    2.   http://osvitadp.at.ua/index/istorija_mist_i_sil_ukrajinskoji_rsr/0-14     http://www.nibu.kiev.ua/index.php?option=com_search&Itemid=99999999&searchword=+%F1%EA%E0%E7%E0%ED%E8%FF+%EE+%ED%E0%F1%E5%EB%E5%ED%ED%FB%F5+%EC%E5%F1%F2%ED%EE%F1%F2%FF%F5+%CA%E8%E5%E2%F1%EA%EE%E9+%E3%F3%E1%E5%F0%ED%E8%E8&submit=%A0%A0%A0%CF%EE%F8%F3%EA%A0%A0%A0&searchphrase=all&ordering=newest

    3.  http://ipress.ua/ljlive/agitplakaty_radyanskogo_soyuzu_ta_tretogo_reyhu_foto_19398.html

    Вітаю Світлану Хомутівську! Молодець! На міському етапі відзначена нагородою! Так тримати!!!

    2014- 2015 н. р. Юні науковці школи,  наша гордість:

    1. Мельник Анна Віталіївна,учениця 9- А класу: переможець 1 –го (2 місце- шкільний етап) та 2-го  етапу (2 місце- районний етап) Всеукраїнського огляду -конкурсу МАН
    2. Хомутівська Світлана Василівна, учениця 9-Б класу: 1 місце- шкільний етап та 3 місце  районний етап. 

     

         3. Бурячок Оксана Миколаївна, учениця 9- Б класу: 2 місце шкільний етап та 3 місце районний етап огляду -конкурсу МАН.

     

                                            Над чим працювали юні дослідниці?                                       

     Тези до науково-дослідницької роботи на тему: "Село  Тростинка:  Сторінки минулого та сучасність "

     Автор: Мельник Анна Віталіївна, учениця 9 А класу, СЗШ № 281  Святошинського  району, м. Києва. Педагогічний керівник: Костирко С. В.,  вчитель - методист СЗШ № 281 Святошинського району м. Києва

     Метою роботи є вивчення, аналіз, впорядкування та популяризація історичних фактів, які характеризують мешканців та  населений пункт  Тростинка, Васильківського району Київської області.

     Завдання дослідження полягає в поетапному збиранні та систематизації історичних джерел  для розуміння, популяризації історії села Тростинка,  життя та діяльність його жителів, відкриття нових сторінок історії.                        

     Актуальність дослідження полягає в примноженні слави маленького   села, пропагуючи його героїчне та історичне минуле, виокремлюючи найкраще, зміцнюючи віру в добро, любов до ближнього, те святе, що так важливе в наш грізний час.  Саме за свободу та процвітання рідного краю борються  українці на Сході. Без глибокого пізнання нашого історичного минулого не можливо зрозуміти сучасне, передбачити, а тим більше будувати майбутнє.  

    Висновки. Село Тростинка: це населений пункт на території Київщини, Васильківський район:населення - 824 чол. Назва його походить від відважної дівчини, зображення якої нині є на гербі села. Територія належала династії нащадків Володимира Мономаха, ченцям Києво-Печерської Лаври.  Село під назвою Чмельов виникло в XVст.  В часи литовсько-польського панування на території Чмельова- фільварки, повстання проти влади. По загарбанню  села імперсько-російською владою  село належало до Київської губернії. В  радянські часи на території Тростинки було створено колективне господарство імені Комінтерна та артіль «Незаможник». Тростинці за спогадами старожила Нагленка  Ф.П. витримали голодомори, фашистську окупаціюНині тростинці мають господарство, землі, школу, клуб, церкву, тощо. Матеріали, дослідження будуть використані на  уроках історії, української та світової літератури, факультативних заняттях, позакласній роботі.  

     

    Тези до науково-дослідницької роботи на тему: "Чудотворна Зарваниця"

    Автор: Хомутівська Світлана Василівна, учениця 9 Б класу СЗШ № 281  Святошинського  району, м. Києва. Педагогічний керівник: Костирко С. В.,  вчитель - методист СЗШ № 281 Святошинського району м. Києва.

    Метою та змістом роботи є дослідження,  висвітлення історії  та розвитку Зарваниці, її духовного центру.

    Завдання дослідження полягає у зібранні, дослідженні, систематизуванні історії Зарваниці, трудової діяльності людей які внесли великий внесок у її розвиток. Популяризація  закладу як лікувальної установи.

    Актуальність дослідження полягає в популяризації діяльності релігійної громади, митрополитів, Духовного центру, з метою виховання толерантності, поваги, любові до ближнього, віри в добро, правду, прагнення до вдосконалення людини - громадянина.

    Висновки

    • Нині Зарваниця — святиня землі української . Один із найважливіших релігійних центрів України. Це місце духовного відродження . Усі події, що там відбуваються, це є Провидінням Божим.
    • Піднята із руїн велична Святиня підтверджує невмирущість Української церкви. З кожним роком Зарваниця, йдучи у третє тисячоліття, стає своєрідним осередком зміцнення православного  християнського духу, єднанням із Богом та природними силами
    • Кожен із церковних діячів мав неабияку заслугу перед подальшою долею Зарваниці.
    • Саме на Йосифа Сліпого випала ціла низка випробувань та поневірянь. Та він як справжній пастир українського народу, поводир і захисник витримав все, щоб дух і сила українців не згасала і вони виступали як єдине ціле у формуванні власної нації, вільної та захищеної законами.
    • Чудотворність місця Зарваниці полягає в існування ікони Матері Божої , яка при істинній вірі зцілює людей.
    • Марійський духовний центр, де з'явилася  Діва Марія внесений до 15  найважливіших святинь католицького світ
    • Чудотворність Зарваниці сприяє діяльності поблизу неї : духовної чоловічої семінарії та  монастиря
    • Багатим  є архітектурний аснамбль цього чудотворного місця на Тернопільщині:  храм Пресвятої Євхаристії, храм Пресвятої Трійці..
    • Будується копія Хатини Матері Божої в Назареті, де Вона народилась, виросла та жила. 
    • У вільний час кожний монах-студит  молиться.
    • Зарваниця є місцем зцілнь, тож поширюється своєю славою по всій Україні.
    • Результати   роботи можливо використати на уроках історії, літератури, факультативних заняттях, позакласній роботі.

          Тези до науково-дослідницької роботи на тему:  "З історії Мгарського монастиря"

     Автор: Бурячок Оксана Миколаївна, учениця 9 –Б класу,  СЗШ №281, м. Києва. Педагогічний керівник: Костирко С. В., методист ЗНЗ №281 Святошинського району м. Києва.

    Метою роботи є вивчення, аналіз, популяризація історичних фактів, які характеризують розвиток, значення Мгарського монастиря для розвитку православної християнської віри в історії церкви, для розуміння молоддю як приклад самопожертви в ім’я віри.

     Завдання дослідження полягає в поетапному ознайомленні з  історичними фактами про обитель та її мешканців, розкритті значення діяльності монастиря.

      Актуальність дослідження полягає  у популяризації історії розвитку та діяльності   православного християнського  об’єднання Полтавщини, які показують приклад  як жити в мирі, злагоді, по – заповідям Божим, бути гідними людьми та працювати, що особливо важливо в сучасних умовах становлення духовності та державності. 

      Методи роботи: спостереження, гіпотези, історичні факти, опис, практичний дослід, аналіз діяльності.

     Історичні джерела: науково-публіцистична література, дані з приватних архівів священнослужителів Мгарського монастиря та сайти всесвітньої  мережі – інтернет.

    Об'єктом дослідження був Мгарський Спасо-Преображенський чоловічий монастир заснований на Лівобережній Україні в 1619 році

    Предмет дослідження складає історія виникнення та розвитку, боротьба православного монастиря за право існувати, волелюбність та відданість своїй вірі кожного монаха.

      Гіпотеза: лиш душа, очищена покаянням, здатна глибоко і повністю відчувати та сприймати красу та величність шедеврів Премудрого Творця.

    Висновки.

    • Мгарський чоловічий монастир - осередок православної християнської віри, заснований в 1619 році, а земля раніше належела роду Вишневецьких
    • Архітектурний ансамбль монастиря виконаний в бароковому стилі з безліччю ікон та іконостасів, священних мозаїк, пам'ятників та могил мгарських преподобомучеників.
    • Історія  монастиря та його мещканці монахи пережили багато знущань та руйнувань, особливо в радянські часи.
    • Цінним для  обителі є шанування перед святими.
    • Правила та обов'язки монахів є обовязковими та бездоганними до виконання.
    • Праця та щоденна молитва для монаха  займають значну частину життя.
    • Обов'язково при постризі монахи дають Богові три обіцянки, які повинні виконувати протягом усього свого монашого життя.
    • Одяг кожного монаха є символом його віри в Бога та показником уславлення стародавніх традицій.
    • Вільний час кожний монах проводить не гірше від кожного мирянина, але відрізняється тим, що навіть під час відпочинку про святу молитву ніхто не забуває.
    • У Мгарському монастирі також є культурний та мистецький осередок, який братчики  щодня підтримують.
    • Доброчинність є важливою ланкою в діяльності християнського закладу.
    • Зміст МАНівської роботи можна використати на уроках історії України, всесвітньої історії, української та світової літератури, художньої культури, мистецтва, позакласних заходах, гуртковій роботі та виховних годинах.  Монастир є дуже відомим серед православних християн, тож поширюється своєю славою по всій Україні та за її межами.

     

    ЗАХИСТ НАУКОВОЇ РОБОТИ В ІНСТИТУТІ ФІЛОСОФІЇ

                19 лютого 2015 року в приміщенні інституту філософії ім. Г.С.Сковороди Національної академії наук України відбувся захист  науково-дослідницьких робіт   ІІІ (міського) етапу  Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт за 2014-2015 н.р., відділення філософії та суспільствознавства, секція релігієзнавство. 

                Шкільне товариство науковців  представляла Хомутівська Світлана, учениця 9 –Б класу, переможниця II (районного) етапу захисту : 3-є місце.  Тема роботи «Чудотворна Зарваниця».  Юна дослідниця  розповідає, що: «Метою та змістом роботи є дослідження,  висвітлення історії  та розвитку села Зарваниця, її духовного центру, які розташовані на території Тернопільської області. В чому чудотворність села та всіх його творінь? – запитаєте ви ?. Відповідаю: у справжній вірі людей у сили добра, природи. Поклоняються прихожани іконам, особливо іконі Матері Божої, яка при істинній вірі зцілює людей. Важливою  є діяльність Марійського духовного центру, який внесений до 15  найважливіших святинь католицького світу. Поряд із селом розвиваються духовна чоловіча семінарія,  монастир. Зарваниця є місцем зцілень, тож поширюється своєю славою по всій Україні. Це українське чудо, про яке всі повинні знати. Тому зацікавленим  краєзнавцям пропоную екскурсійні маршрути по чудотворній Зарваниці!  Результати  дослідження  можливо використовувати  на уроках історії, літератури, факультативних заняттях, позакласній роботі. Робота була цікавою, тому буду її продовжувати».

    За результатами захисту до числа призерів міського огляду Світлана за рішенням журі не ввійшла, але отримала унікальний досвід науково-дослідницької,  краєзнавчої роботи. Так і на далі тримати! Бажаю нових наукових звершень, адже "білих  плям" в історії багато!

    Світлина виступу Світлани у розділі "Фотогалерея"

     

     

     

     

     


    Copyright MyCorp © 2018